Medlemsmöte i Immanuelskyrkan

Torsdag 18 okt kl 17.30-20.00

Kungstensgatan 17

(För taxiresenärer Tulegatan 8)

17.30 Samling på Kyrktorget där föreningen bjuder på kaffe och smörgås.
18.00-20.00
Waldenströmssalen. Åsa Lodin, Iris Hjälpmedel, informerar om hjälpmedel som kan fungera när glasögonen inte räcker till. I en berättelse om ”Lars -78” väver hon i vardagliga situationer in smarta tips och hjälpmedel som kan underlätta. Det kommer att finnas möjlighet att "klämma och känna "och att beställa på plats.

Anmälan senast fred 12 okt till vår telefonsvarare tel 08-33 38 36 eller via föreningens e-postadress: stockholm@glaukomforbundet.se
Ange alltid namn, telefonnummer och vilken aktivitet det gäller.

Missa inte detta – det är få ställen som erbjuder så många synhjälpmedel som Iris!

Vill du redan nu kika på vad som finns i sortimentet finns en e-butik www.irishjalpmedel.se.
Dessutom kommer EyeCenter Täby att vara på plats för att svara på frågor om optik, filterglasögon och ögonundersökningar med mera.